Kisah Gigi ep 1

Orang kata jangan mengubah kejadian Allah.. berdosa... kalau ia adalah 2 batang gigi yg agak tidak normal, adakah kita ingin mengubahnya ????

Aku plak penatlah termenung memikirkan samada aku nak buat gigi besi ke x??? Tu tak pikirkan lagi kesakitan yang perlu dihadapi... Aku pening.. kengkawan aku ramai yang tak bagi aku memperbetulkan gigi aku ni.... sweet diorg cakap... ye ker?????? Erm maybe diorg dah biasa tgk aku ngan gigi aku.. Tapi aku tak dapat lagi buat keputusan.... last-last aku ikut jek cakap kakak aku.. yelah dia jugak yg beria-ia menyuruh aku buat breaces.....

Then the appointment with doktor ditetapkan pukul 8.00 mlm... sebelum doktor check aku bagi tau kat dia yang gigi aku ni kompleks...then doktor pon check and bile dia selesai check gigi aku dia pon kata, “ erm gigi awak memang kompleks”... erm kan aku dah kata.... then dia suruh pegi wat X-ray untuk gigi....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: