Kisah Gigi ep 6

Today is Monday and at 8 pm, i need to go to klinik gigi untuk cabut 2 buah gigi di bahagian kanan mulut pula.... (T_T) huhuhuhuhu erm da lah sakit kapla sebab gi jejalan kat sogo tgh-tgh panas.. erm terasa berat pulak nak pegi cabut gigi, yelah takut ada effect ker kat badan kita.. but aku pegilah jugak... PASRAH..sampai-sampai kat klinik, straight kena panggil masuk.. terus jek bius gigi n cabut gigi by doktor lelaki... erm rupa-rupanya terdapat perbezaan jugak klu kita wat treatment ngan doktor lelaki ngan doktor pompuan.. erm doktor lelaki ni adalah ganas sikit caranya nak mencabut gigi aku n membiuskan gigi aku.. masa bius ada terasa lebih sakit sikit dr doktor hari tu.. erm dasar lelaki.. Ganasss but funny.. yelah dah lah lepas cabut 2 btg gigi aku.. pastu dia buat nada panik pulak, “ Alamakk.. saya tersalah cabut lah. Kena cabut lagi gigi awak..” huhuhuhu panik kejap aku masa tu... erm tak tau lah klu betul dia salah cabut.. aku saman dia kat mahkamah... erm nasib baik dia kata just joking.. sebab tgk muka aku da hijau semacam jek.. hahhahahhahahah then masa nak mula cabut gigi aku... dia kata “ erm relaksss.. kalau awak terasa sakit masa saya cabut gigi awak, bagitahu saya tau ???”... erm aku pon berkata dlm hati” Aik da bius aku 4 kali pon tak kebas lagi.. ni reti ke x reti bius ni !!!!” aku ada perasaan sedikit bengang masa tu.. hahahhahah but luckily everything berjalan dengan lancar..... hohohoho nasib baik...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

1 comments:

Ms Nurul said...

eee yeee macam sakit jek..
takpe pis, nak cantik, kena tahan sakit sikit hoho..