Hari Konvo aku...

CHAOS.. CHAOS…CHAOS.. itu jelah yang aku boleh katakan apa yang terjadi masa hari konvo tu.. everything yang di plan kan tak menjadi… aku gi dengan baju batik warna ungu.. huhuhuhuhu tak yah berhabis duit pon masa hari konvo tu.. baju akak aku punya.. tudung akak aku punya.. aku pinjam jek…aku just provide badan aku and benda-benda yang lain…..

Perasaan GEMBIRA tetap adalah masa tu, yelah sebab dengan rasminya aku dah abis belajar and keluar dari UTM... perasaan sedih??? Tak terpikir masa tu sebab kelam-kabut nak buat semua benda hari tu jugak.. manalah nak amik gambar.. manalah nak gi hantar jubah n lepas tu nak pegi amik transkip.. n everything.. hari yang penat giler... petang tu jugak balik melaka.. sebab penat giler duk kat UTM ni.. finally aku realize jugak....

Aku tak jumpa nad, tak jumpa bah, tak jumpa esah.. aku just jumpa orang yang aku tak listkan nak jumpa.. tapi dah kira nasib baik jugalah aku jumpa kelly n meck... what a day.. ini jek yang aku boleh katakan hari konvo aku... segala maklumat lanjut silalah rujuk BAH nye blog.. OK.. segala tidak puas hati semuanya telah diluahkan di blog BAH. Aku sokong 100% apa yang BAH tulis tu... IDOP BAH

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

Ms Nurul said...

IDOP BAH

pis_san said...

idop bah...

aku da agak da ko mesti tulis nie... hahahhaha