An Invitation

Attention : there is announcement that NAD will get married (walimatul urus) on 11th March 2008.

alhamdulillah.. akhirnya nad kawin jugak. ni lagi satu manusia.. bagi mesej kat aku tanya nak alamat but bila aku reply and tanya dia nak kawin ker?? biler???

HARAM tak balas... arghhhh aku tensen... yelah kalau kad tu smpai kat rumah kat melaka, of course n aku confirmed.. sampai nad dapat anak ke-4 pon aku still ingat dia single... huhu

tetiba pada satu malam, sedang aku didalam train untuk balik ke rumah (ceh macam cerita suspens jek) dapatlah one call. siape tu????

a) Mak aku
b) Tenin
c) Hazra
d) BF (pasti tidak coz takde lagi... hahha, saja nak tutup the empty space... hehe)

yelah... senang2 aku bg jawapan. jawapan dia C. hazra yang called and tenin as a backup singer kat belakang.. sibok jekkkk... haha

hazra n tenin ajak aku gi kelantan.. erm memang best idea tu but aku tak tau lagi hari ape nad kawin... then dengar tenangnya aku pon tanya hazra " berapa haribulan??" ...hazra said " 11th March 2008"... Ya AMPUNNN... kamu bercanda ya???? bukan ker 11/3/08 tu hari selasa... then hazra bilang " alah tak kisahlah, diorg laki bini cikgu. n masa tu cuti sekolah. of course kawin masa tu" ... aku memang tak dapat terima kenyataan...

TERSENTAP agak lama jugaklah......

pikir balik... erm kalau macam tu kena cuti hari isnin, selasa, rabu.... YA AMPUNNN... banyaknya... somemore balik from Kelantan nak naik flight... Fuiyohhhhh....... giler kentang..

nak mintak cuti satu hal, nak cuti satu hari pon kena apply awal 1 bulan, tu tak tentu dapat lagi ke tak???? tapi selalunya tak dapat.. huhu... n budget to spend another thing... macamana ni...

dengan menggunakan otak aku yg bijak n hati aku yg agak kedekut sket sekarang, aku pon mengambil keputusan aku kirim hadiah jelah... kesian plak ngan hazra ngan tenin... but diorg terpaksa pasrah dengan keputusan yg aku buat... coz memang dah lama aku tak hang-out ngan diorg... cian korang... next time ya guyzzz....

sebenarnya aku malu nak keluar ngan diorg.. yelah, diorg programmer.. aku ni sapelah... huhu just orang kebanyakan... hehe

~peace keluar dahulu~



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: