1st KUDUS in my life

I already find the 1st KUDUS in my life…. SURPRISE ???

HAHAHA.. rileks.. explanations as below :

The thing is I just bought a car..
a black one..
I decide to name it Mr KUDUS the 1st..
ok or not….

Haha sape yg dah lama idop ngan aku,
pasti tahu siapakah Mr KUDUS tu…
hahaha
MISTERIIII…
after facing so much hassle to owning A CAR,
at last… alhamdulillah, muncullah mr Kudus the 1st.
Finally…..

Tapi aku tak drive ah kereta tu,
just letak kat kampong,
bagi abah aku pakai..
hahaha biar senang dia jenjalan, rewang2 n bila ada masa lapang boleh dia gi buat drifting,
haha… aku pon bukan guna sgt pon.

So sekarang budget agak tight.. hahaha
tak bolehlah berjoli sakan… hahha
wish me luck for living my life… haha..
coz I really need it…
AMIN…

p/s : bah, kalo ko dtg melaka, leh bawak ko g jejalan.. hehehe : P melaka skang dah happening giler… aku bangga uh…. xsempat nak edit gambo mr KUDUS.. next post lah.. OK?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: