actual draft for - memain at GENTING

** This is the actual draft that i wrote it with care, hahaha*** nak baca-bacalah.. tak nak???? just skip it...

Akhirnya jejak jugak kaki aku kat genting highland tu.. haha kalau tgk org macam aku ni, memang nampak gagah n tak takut ape2 pon… tapi ya ampun… sebenarnya aku memang penakut… nak naik skyway pon boleh freak out…

jgn lah ckp skyway, masa pg sunway lagoon ngan manpreet naik jambatan gantung pon menjerit smpai manpreet menyampah, yg kelakarnya jerit dari sebelum jambatan tu sampai hujung lagi satu… siap nak pegang tgn lagi hahaha.. manpreet pon hampeh, dia melulu jek jalan tinggalkan aku.. hahaha malu memang malu.. tapi dah takut nak wat camne…

So selepas aku analisa why I’m so freak-out : the thing is aku tak percaya kat benda tu .. macam omputeh ckp, didn’t have faith.. that’s why I’m sooo freakout… memang tak percaya kat benda tu boleh menampong keBERATan aku… hahhahah so kena lah tahan dengar aku menjerit. Takuuttttt.. alah sebenarnya aku memang susah nak percaya kat org.. my bad…. haha

Tapi yg ajaibnya masa kat genting, eventhough aku takut, aku naik jugak benda tu.. ape nama dia …. Roller coaster yg siap pusing2 kapla… ya amponnnn… memang nak mati ah naik benda tu.. ada hati jugak bdk2 ni ajak aku naik for d 2nd time.. alamak!!!! Beratnya hati jgn ckp…. Last2 tak jadi, dah tutup- hujan… yeah selamat fuhhh…….. LEGA rasanya… lucky!!!!

Solero – just forget it. Terpikir pon tidak.. mahu terkeluar hati aku jerit nanti.. naik roller coaster tu pon dah sampai takde suara aku jerit.. huhuhu… baik naik ferris wheel.. hahaha tu pon gayat.. hahaha mana taknye, goyang semacam jek bila sampai kat puncak. Walau weh.. sabo jelah.

Tapi yg best naik dragon.. takde lah sampai tonggang terbalik…just terperanjat-peranjat… tapi best… naik 3 kali… hahhaha boleh jerit sesuka hati.. lagi-lagi when dragon tu masuk kat kawasan indoor and near Kentucky... masa tulah kitaorg jerit KUAT-KUAT sampai org nak makan Kentucky pon terperanjat-terperanjat... mana taknye dengar jeritan yg sama for 3 times... ahhaha

Naik boyan(buaian) macam dalam cerita Beautiful Life alah yg ada Takuya tu… erm 3 kali… walauwehh.. high giler naik benda ni… best hehhe…

Yg penting, pergi vacation kali ni memang best… everything going smoothly just like we’ve planned…. Memang best… next time boleh pergi lagi..

Next stop… SABAH… here I come… tunggu aku Bah...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: