Anak buah lagik!!!


Nama : Mohd Irshad
Umur : 2 bulan
Occupation : Grow-up wannabe & of course will be my little Rascal. tunggu jelah. masanya akan datang. haha
Nama Glamor : dah ader orang bagi is -----> PACAT.. hahahhaha

The best part is aku yg berlari tinggalkan sume benda kat opis walaupun busy untuk meneman ibu dia nak beranak + nak tunggu ambulans yg tak sampai2 coz abang aku ade hal.. hahhaha plus jadi nanny untuk 3 org manusia kerdil lagi yang begitu berdikari.. haha aku begitu kagum dengan they all.... well aku rasuah diorang ngan Spageti if they behave... ya they got the spageti already... hehe

Ambil gambar ngan dia dalam bilik aku masa umur dia tak sampai 1 bulan lagi... turns out gambar ni macam aku yang baru giving birth hahahha coz muka aku macam orang mengandung n penat lahirkan anak... berpeloh-peloh... hehhehe bilik panas actually...

peace do feel kids like a sun that shine us through hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments