KAWIN LAGI!!

Gambar ni masa iena daut kawin and aku ngan member driving, from KL to attend 2 weddings at Melaka and pakse member aku mendrivekan dirinya ke rumah iena with syarat aku kena teman dia gi rumah kerja kawin ex-colleague. Seems fair. Kat rumah iena jumpe munik and zured serta anaknya. ape lagi amik gambar ngan munik kat sebelah, herm lagi besarlah nampak aku kat situ.. hampeh munik.... selamat jugak iena bernikah. katanya dia so terharu bila dapat tahu aku datang all the way from KL to her wedding, somemore tak singgah rumah parents aku pon (trus balik KL) walaupon ade org sibok2 tanya kat mana rumah aku... haha just ignore...
Gambar ni masa niesak kawin... erm kawin jugak cik niesak kita nie ek??? jumpe member-member lame tapi tak dapat nak lepak lama coz dah janji nak tgk movie ngan anak-anak buah ku... herm takpelah geng, nanti kita borak-borak lagi... yang penting "Niesak Yang Aneh" bak kata Juwita telah selamat berkahwin...
Tahniah.. your not available anymore.. hahha
Aku, iena daut and Dania/Anie (nama kg dia.. haha.. saja dengki ngan ko) dekat wedding niesak..amik gambar ni dengan diperhatikan dengan jelesnya oleh MARINI/MUNIK&JUWITA..haha.. napelah si iena daut ni nampak tak bermaya.. tau-taulah dah kawin... haha iena datang ngan hubby dia, then aku tanya " eh iena, nape ko kurus giler???" straight pandang kat hubby dia "tak bagi dia makan eh???? " hubby dia just ketawa jer...
ade maksud lain yg aku tak paham ker????
then munik and juwita pon sampai. diorg tanya soalan yg sama macam aku tanya... her hubby just ketawa jer... erm memang aku tak paham?????
Once a friends, Forever friends...
we all grow up together but now we've followed our own path and destiny. All we can do now is stay healthy and wishes you all the best and please stay ALIVE!!!..
Yang penting aku ngan Anie(rakan Gaduh aku) still available.. jgn jealous...
~LOVE PEACE~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

Anonymous said...

hahaha siot jerrr! bile ko nak kawin setonn??

Anonymous said...

wei lupe lak nak bg link blog aku : http://bebola-api.blogspot.com