A promise...


a promise that u have to fulfill.... sila lihat gambar di tepi anda dan dibawah.....

adalah kisah dan tersebutlah kisah.. masa dan waktu yg sudah dilupai, aku n rakanku telah berjanji, Bahawasanya........

sekiranya aku telah mempunyai atau memiliki sebuah kereta. we all akan membeli sebuah cermin mata hitam untuk melengkapkan lagi kehidupan ini yg penuh dengan tanda tanya dan jalan cerita yang tidak kita ketahui..... a'ha..

tapi korang jangan kutuk dulu gambar di atas, biar hamba yang hina dina ini yg memulakan ayatnya... dan kamu-kamu orang yg terhormat boleh lah menyambung dengan kata-kata yg MAHA kesat dan hina dina nya....selepas ini .. (hehehehe)....
erm aku saje jek letak gambar ni... yelah karang orang kata aku asik nak letak gambar yg ok jek........ ok lah skang aku dah letak gambar yg memang tak ok... hahahaha..... (" ni pon boleh jadi gambar"- ini adalah ayat kawan aku)... hehehehe
ok skang aku letak gambar yg ok.....(refer di sebelah kanan anda).... tapi masalahnya sekarang, semua officemate aku tak percaya ini adalah gambar aku yg sebenarnya... huahuahua.... nak menitis air mata jugaklah dengan ayat-ayat yg keluar dari mulut diorg ni.. huhuhuhu... penat aku convince kan diorg.. mati-mati tak percaya sampai ke hari ini...
KORANG percaya tak???? HAVE TO tau!!!! cuba pikir logik, takkan aku nak snap gambar org lain plak... Ape ingat aku ni STALKER ker????
hampeh......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: