psm..

PSM?? nama penuh dia Projek Sarjana Muda.. kalau kita nak graduate dr universiti, kita mesti abiskan kita punya psm n baru layak dapat sijil..

hahhaha lagi 2 minggu lagi psm nak kena antar.. bah kata dia skarang dalam keadaan 'panic mode'... erm pon ada terasa gak aks... bagi aku plak, aku skarang dalam keadaan 'berusaha bersungguh-sungguh mode' lagi sikit lagi nak masuk panic mode.. whatever happen aku mesti berusaha bersungguh2 untuk siapkan psm aku.. hahahhaha.. aku akan masuk dalam keadaan panic mode bila tinggal 5 hari lagi nak hantar report... sebelum2 ni aku dalam keadaan bersenang-lenang n koya mode.. tu yg tak siap2 lagi aku nye psm... tau main2 jek..

aku tak lah menyesal sebab selalu jek main2 sebelum ni.. kalau nak menyesal pon buang masa jek bukan boleh pusing masa balik pon.. tapi aku akan berusaha..... hohhohohoo.. think positive pis..

marilah kengkawan(esah, bah, nad, che yah, fara..erm setelah berfikir, ema boleh gak ah.. kang kecik ati plak), kita berusaha beramai-ramai.. hingga ke titisan darah yg terakhir.. haha aku memang terel bab2 bahasa melayu ni.. kejap ada lagi..saje jek nak tunjuk terel.. "Alang-alang menyeluk pekasam,biar sampai ke pangkal lengan".. aku agak maknanya mesti kalau da buat keje tu mesti buat bersungguh-sungguh.. hahaha betul tak ema?? fara?? mesti betulkan?? hahahah BM aku da improve... gembira.. hohohooho :O

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: