Memancing? Ko hado?

Al kisah tersebut lah kisah.. tetibe aku terasa kebosanan yang melampau di dalam hidup ini.. ape taknye.. keje... keje... keje.. takde benda lain ker?

Berbekalkan ijazah sarjana muda di tangan, aku telah puas berfikir and come out with this new activity iaitu (perlu ker ade ijazah?) :

MEMANCING UDANG GALAH.. ko hado?

Hahahahhahahh kunun-kununnya gagahlah nak memancing.. survey tempat and siap beli joran dan alat-alat memancing yang tak tahan tu... tengok cacing pon meliang-liut badan, apatah lagi nak letak kat mata kail? Nan ado? Mau tak, asik keje melompat-lompat je by the time udang galah asik main tarik-tarik tali dengan aku? jarang nyahhhh, akak main tarik tali..... haha.. siap menemubual uncle kat citu.. mane taknye, dia pandang haku sebelah mata je.. siapalah aku ni
... sedeyyyyyyyyyyyyyyy.............


Tapi akhirnya, berjaya jugak saya menangkap 2 ekor udang n sekor terlepas... huhuhuhu lihatlah gambar sebagai bukti.. kerana suasana agak malap, seni pencahayaan tidaklah pro sangat.. so saya hanya menampilkan lengan tangan saya yg gitu-gitu sebagai pengganti diri.. harap berpuas hati yek..

Nampak tak udang itu? bukti yang nyata... no super impose tauuuuuuu..... hihi so proud (idung sudah manchung sikit). hahaha..... nasib baik jek.... Tapi the best part masa menggoreng udang.. sedap.. lomak... hahahhah menetessss..(pinjam ayat anie)

Peace masih lagi freshie in this thing, kena banyak belajar lagi... but.....
B terel giler, saya agak kagum walaupun saya asik kena marah jer.. cehhhh...


peace "chayo"ing and out

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments