~ Makan Seafood Kat KLANG ~


Totally n0 idea where we gonna eat tonight.. Suddenly, 'ting'.. jom makan seafood. aku pulak sibuk nak makan ketam sedangkan dah sedia maklum yg sememangnya aku alergik dengan makhluk bernama ketam and udang.. tapi biasalah kalau cakap pasal alergik kat doktor pon, doktor mesti cakap " awak rasa dulu, kalau ade tanda-tanda alergik/gatal ker, awak stop makan".. aku just menurut kata-kata doktor.. hehehe... alasan baik punye... 
So ke KLANG lah kiter!!!!! yeahhhhhh........
On d way ke KLANG dalam hujan... so determine untuk makan seafood.. chayo!!!!

Sudah sampailah kita ketempatnya... setelah hampir 1 jam lebih tersesat dari jalan yang benar dan nasib baik ader telefon + member yang membantu.. yeah....
Pilih jangan tak pilih ape seafood yang anda mahu... sotong/ketam/ikan pari/ikan siakap/ikan bawal/udang, banyaklah... harga pon boleh tahan.. xdelah terlalu mahal... still affordable kata orang.... nak masak aper? macam aku, aku tanya kat abang tuh.. aku pilih pari masak pedas, sotong goreng tepung and ketam masak pedas jugak....tapi banyak jugak jenis masakan yang ader.. tapi semua kena pandang ataslah... sebab menu semua kat dinding tepi bahagian atas.. hehehe classicssss.....
BURPPPP!!!... alamak sorilah, gambar makanan tak sempat nak amik... lapau.... hahhahaha tapi memang sedaplah... thats for sure.. order sekali nasi lemak ngan sayur-sayuran... jangan lupe plak otak-otak...
Setelah pergi ke toilet then bolehlah balik ke rumah... selesai sudah aktiviti pemakanan sihat kita arini.. hehe bye KLANG.. nanti datang lagi...
eh ni ape pulak? erm gambar ni mesti ipah suka becoz inilah pot skodeng orang.. hahhahahah pah, pah, bila nak berubah ni? hehe...

peace yang tengah kekenyangan.. BURPP...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments