BROGA???

BROGA mane tuh??? entah.. aku pong tak tau pada mulanya.. ingatkan kena naik flight baru sampai.. rupa-rupanya kat SEMENYIH... ni pong sebab opis mate aku ajak gi beramai-ramai nak tengok matahari terbit katanya... diorang tahu pong dari facebook... hehehe sume pakai redah jek.. hahhahah

tapi masalahnya bila nak kena mendaki bukit.. dah lah kena keluar rumah pukul 3 pagi then straight panjat bukit, pastu kena sampai sebelum matahari terbit.. dah agendanya nak tengok matahari terbit dari ufuk timur.. kalau sampai lepas matahari kat atas kepala, baik xyah penat-penat mendaki kan?? hehe.. nasib baik lah mak maintain nyah... tak pancit lah jugak... alhamdulillahhhh...

tapi memamg berbaloi-baloi tgk matahari terbit... memang cantik-cantik-cantik sangat.. mak bagi 10 BINTANG.. hahaha memang best.....

Pas gi broga, balik umah sampai dalam kul 9.00 am, trus mandi then tido sampai kul 10.30 am. after that nak balik kg coz Gebe aka AYU nak kawin dengan ustaz dr Al-Azhar ni... hahhaha..

Nasib baiklah gagah giler aritu.. kalau tak pengsan jugak ah... hahhahha comel kan gebe kawin?? alah Geb, aku tau nape ko pakai baju kurung masa kawin... sebab tuuuuutttttttttt... hahahha

kita-kita jelah tahu.... ko pong kutuk aku nye tuuuttttt meletop jugak kan??? 50-50 ahhh.. hahhahah............... yang penting, ko dah kawin.. alhamdulillah... abis dah kisah sedih ko.. hahhaha.....

ipah pong terpakse gi umah Gebe 2 kali coz nak temankan aku jek.. but after that, kitaorang gi umah Nora tgk anak dia... hhahahhaha.. aku tgk-tgk kan nyah, anak dak Nora ni ikut hidung macam mak dia.. hahahhahah Beb jangan marah ok, aku bab-bab hidung ni memang ada sensitif sket hahhahahah.. tapi penat aku kacau anak ko tido, dia tak nak bangun-bangun pong... sah-sah ikut perangai mak dia.. ish...ish..ish...

herm mintak-mintak ah dia nanti pendiam orangnye, kalau ikut ko jugak.. bising giler lah umah tuh... kui... kui... kui


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments