Mati Kutu or Pendiam

Erm lately aku perasan yg aku jadi sgt pendiam... not like last time.. if i'm compare with me still in school... walau weh... memekak n bising giler... sampai macam tak boleh idop sensorg... hahaha.. all my friends always nak biarkan aku sensorang.. diorg purposely nak tgk muka aku yg tengah mati kutu coz tinggal sorang-sorang... the reason is = they said " muka aku nampak baik sangat kalau senyap...sampai makcik semua nak tegur aku.. haha BUT bila bukak jer mulut.. memang macam budak nakal..."......... hampeh ah korang..

but don't worry guys, i think i've changed.... bukan aku jer yg cakap... Farahdilla boleh jadi saksi... i'm not that person anymore... ntah apa yg berlaku... i turn myself into (NOT monster ok.. porfaour).. to PENDIAM... i know why?? just that, i can't tell but when u see me, i can show.. hahhaha..

tak percaya ker??? tapi BENAR..

anything that happened make me know WHO I AM more and more.........

peace-out


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: