Breaces...

ntah bila lah aku nak bukak my breaces... already ask my orthodontis :

me : doc, bila nak agaknya breaces boleh bukak?
ortho : kenaape??? alamak, fiza dah nak kawin dah ker????
me : ermmmm tak... tak... just tanya jek.. nak tahu.... (dlm hati : apehal lah doc ni yg panik plak)
ortho : oh kalo macam tu takpe lah.... maybe middle of next year(maksud nya 2008)
me : ye ker??? (dalam hati : horeyyyyy.... weeeeee... berbunga-bunga api .. pangpang boooom)

i think i should told doc that i gonna get married.. so mesti cepat giler dia wat gigi aku.... hahahah what a waste.... tapi takpelah.. biar lambat asalkan sempurna.. walauwehhh....

i shld make a countdown.. heehhehehahahhahahahha belum ape2 dah rasa nak show off ...

hahahhaha

peace-out

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: