~*~~*~~*~ HUJAN ~*~~*~~*~

Hujan .. hujan.. hujan.. sekarang hari-hari ujan....

but then satu hari masa aku balik kerja n lalulah kat kawasan umah aku, hari pon mulalah nak start hujan..

Arghhhh tensen nya..... . aku pon berlari-lari anak, yelah nanti baju basah plak... but yg membuat kan aku terpana is that, aku perhatikan kat taman permainan depan umah bila hujan start semua bebudak gembira..

erm bukannya berlari-lari anak untuk masuk ke rumah BUT they all sume nya seem very happy because boleh main hujan reramai... YEAHHHHHHHH.....................

i guess itulah maksudnya " HUJAN ITU ADALAH RAHMAT " , ia membawa kegembiraan kepada orang yang berpikiran ringkas. khususnya kanak-kanak....

but kite org dewasa macam terlupa yg satu masa dulu pon kita selalu menghargai hujan, some more siap marah ujan sebab membuatkan program yang kita rancang terbantut... ceh hampeh..

i think makin lama kita meningkat dewasa, makin banyak benda yg kita terlupa...

SEDIH.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: