wo ai...

Jalan Benteng... aku suka sangat jalan kat jalan ni???

WHY???? erm sebab jalan ini merupakan sebuah terowong... and susunan marmar dia mcm selorong... selorong..

aku suka jalan ikut satu susunan marmar jek... WHY???? erm bila kita jalan dalam satu lorong jer, it's alway make me think... herm ada orang jalan dalam lorong aku jugaklahhh... should i potong dia guna lorong lain... or should i wait until dia perasan aku kat belakang dia nnnnnn dia yang pergi ke lorong lain... or should i follow jek that fella until the end of this road....

should i... or... shouldn't i.....

mesti korang ingat aku mengarut but.. u could just try to walk at that road... then we will see if you feel like i feel....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: